עזרה בתכנון כיור בחדר רחצה
-
האם הבידן חייב להתחבר לצנרת השחורה הפנימית (שכחתי את שמה..) או שאפשר להאריך וליצור ברז גם עם חוטים גמישים יותר?
-
@aiib מומלץ כי הוא מחזיק הרבה יותר טוב מאשר צינורות גמישים
יש צינור דומה שניתן יותר לשחק איתו?
-
@aiib אני ממליץ לך להשתמש אם צינור שחור וזוויות 90 לקיפול וזווית T לפיצול
אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...
-
@aiib אני ממליץ לך להשתמש אם צינור שחור וזוויות 90 לקיפול וזווית T לפיצול
אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...
אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון
זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...
ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)
-
אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון
זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...
ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)
אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון
ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...
זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...
ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)
עלות... כל חיבור נוסף מועד לפורענות... (ויהיה קשה לטיפול בגלל המיקום)
-
אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון
ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...
זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...
ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)
עלות... כל חיבור נוסף מועד לפורענות... (ויהיה קשה לטיפול בגלל המיקום)
-
ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...
למה ש2 צינורות צמודים לדופן יתפסו את כל הארון?
להרגשתי יהיה מאד קשה להצמיד אותו לדופן בצורת ח' ולשמור עליו צמוד. אא"כ בשימוש של 3 זוויות 90.
ואז זה יהיה ממש מכוער בתוך הארון... לכן חשבתי לעשות את זה מלמטה.אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.
-
ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...
למה ש2 צינורות צמודים לדופן יתפסו את כל הארון?
להרגשתי יהיה מאד קשה להצמיד אותו לדופן בצורת ח' ולשמור עליו צמוד. אא"כ בשימוש של 3 זוויות 90.
ואז זה יהיה ממש מכוער בתוך הארון... לכן חשבתי לעשות את זה מלמטה.אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.
-
-
@aiib הארון פתוח או סגור
סגור.
אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.
חשבתי גם בגלל הברז של הכיור
לברז עצמו אני יעשה אפשרות לחמים אבל זה כבר עולה למעלה ולא עובד לצד השני.
-
@אלע-ס-גוט כתב:
@aiib הארון פתוח או סגור
סגור.
אם זה סגור מה הבעיה שבתוך הארון הוא ממש מכוער
(אתה צודק שלהצמיד בקו 0 יהיה יותר קשה אבל לשמור עליו צמוד אפשר עם תופסן ייעודי (אפשר לראות אותו המון פעמים על צינורות מזגן))@אלע-ס-גוט כתב:
@aiib הארון פתוח או סגור
סגור.
אם זה סגור מה הבעיה שבתוך הארון הוא ממש מכוער
(אתה צודק שלהצמיד בקו 0 יהיה יותר קשה אבל לשמור עליו צמוד אפשר עם תופסן ייעודי (אפשר לראות אותו המון פעמים על צינורות מזגן))כי אני רוצה לשמור על הארון הזה שימושי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות