דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • משתמשים
כיווץ
logo
  1. דף הבית
  2. חשמל ביתי
  3. עובי חוטים למקפיא
התוכן בפורום נכתב ע"י המשתמשים ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי.
כל פעולה שתבוצע על סמך הנכתב כאן היא באחריות המשתמש בלבד ויש להפעיל תמיד שיקול דעת.
⚠️ שימו לב! על פי חוק - בעבודות חשמל וגז חובה להיעזר בבעל מקצוע מוסמך.

עובי חוטים למקפיא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חשמל ביתי
31 פוסטים 5 כותבים 157 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A aiib

    בשקע של המקפיא שלי הקבלן שם חוטי חשמל של 2.5, אני מתחבר לשקע ולכן חיברתי שם שוקולד, האם המקפיא באמת צריך חוטים של 2.5 או שחוטים של 1.5 (מכבל ירוק?) זה די והותר?

    תודה

    משה מיארהמ מנותק
    משה מיארהמ מנותק
    משה מיארה
    בניה ושיפוצים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @aiib כתב:

    האם המקפיא באמת צריך חוטים של 2.5 או שחוטים של 1.5 (מכבל ירוק?) זה די והותר?

    זה שאלה בלי קשר להתחלה, אתה צריך לבדוק כמה וואט המקפיא ולפ"ז לחשב.

    אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

    A יעקב ישראלי 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • משה מיארהמ משה מיארה

      @aiib כתב:

      האם המקפיא באמת צריך חוטים של 2.5 או שחוטים של 1.5 (מכבל ירוק?) זה די והותר?

      זה שאלה בלי קשר להתחלה, אתה צריך לבדוק כמה וואט המקפיא ולפ"ז לחשב.

      אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

      A מנותק
      A מנותק
      aiib
      כתב נערך לאחרונה על ידי aiib
      #3

      @משה-מיארה כתב:

      @aiib כתב:

      האם המקפיא באמת צריך חוטים של 2.5 או שחוטים של 1.5 (מכבל ירוק?) זה די והותר?

      זה שאלה בלי קשר להתחלה, אתה צריך לבדוק כמה וואט המקפיא ולפ"ז לחשב.

      זה המדבקה של המקפיא:
      d72e9ba0-266a-4260-8eb6-6c5ff51307de-WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.15.18.jpeg
      אם אני מבין נכון אז כן יש קשר להתחלה בגלל מה שכתבת כאן:

      אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

      אני מחבר לחוטים 2.5 האלו גם שקע של מקפיא וגם שנאי של סרט לד 2.5 מטר
      לשניהם עכשיו אני צריך לשרשר חוט של 2.5 ?? (סיוט!) השנאי והלד יעמדו ב16A?

      משה מיארהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A aiib

        @משה-מיארה כתב:

        @aiib כתב:

        האם המקפיא באמת צריך חוטים של 2.5 או שחוטים של 1.5 (מכבל ירוק?) זה די והותר?

        זה שאלה בלי קשר להתחלה, אתה צריך לבדוק כמה וואט המקפיא ולפ"ז לחשב.

        זה המדבקה של המקפיא:
        d72e9ba0-266a-4260-8eb6-6c5ff51307de-WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.15.18.jpeg
        אם אני מבין נכון אז כן יש קשר להתחלה בגלל מה שכתבת כאן:

        אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

        אני מחבר לחוטים 2.5 האלו גם שקע של מקפיא וגם שנאי של סרט לד 2.5 מטר
        לשניהם עכשיו אני צריך לשרשר חוט של 2.5 ?? (סיוט!) השנאי והלד יעמדו ב16A?

        משה מיארהמ מנותק
        משה מיארהמ מנותק
        משה מיארה
        בניה ושיפוצים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @aiib כתב:

        זה המדבקה של המקפיא:

        המקפיא צורך בין 180W ל215W בערך שזה כלום אתה יכול לשים בעיקרון 10 כאלה על אותו שקע.

        @aiib כתב:

        אני מחבר לחוטים 2.5 האלו גם שקע של מקפיא וגם שנאי של סרט לד 2.5 מטר
        לשניהם עכשיו אני צריך לשרשר חוט של 2.5 ?? (סיוט!) השנאי והלד יעמדו ב16A?

        זה שאלה אחרת האם מותר חוקית לשרשר חוט דק יותר,
        רק לא הבנתי למה זה סיוט? מה הבעיה לחבר את שניהם לשקע?

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • משה מיארהמ משה מיארה

          @aiib כתב:

          זה המדבקה של המקפיא:

          המקפיא צורך בין 180W ל215W בערך שזה כלום אתה יכול לשים בעיקרון 10 כאלה על אותו שקע.

          @aiib כתב:

          אני מחבר לחוטים 2.5 האלו גם שקע של מקפיא וגם שנאי של סרט לד 2.5 מטר
          לשניהם עכשיו אני צריך לשרשר חוט של 2.5 ?? (סיוט!) השנאי והלד יעמדו ב16A?

          זה שאלה אחרת האם מותר חוקית לשרשר חוט דק יותר,
          רק לא הבנתי למה זה סיוט? מה הבעיה לחבר את שניהם לשקע?

          A מנותק
          A מנותק
          aiib
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @משה-מיארה כתב:

          @aiib כתב:

          זה המדבקה של המקפיא:

          המקפיא צורך בין 180W ל215W בערך שזה כלום אתה יכול לשים בעיקרון 10 כאלה על אותו שקע.

          @aiib כתב:

          אני מחבר לחוטים 2.5 האלו גם שקע של מקפיא וגם שנאי של סרט לד 2.5 מטר
          לשניהם עכשיו אני צריך לשרשר חוט של 2.5 ?? (סיוט!) השנאי והלד יעמדו ב16A?

          זה שאלה אחרת האם מותר חוקית לשרשר חוט דק יותר,

          חוקית פחות מעניין אותי... השאלה היא אם זה מסוכן ובעייתי (הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

          רק לא הבנתי למה זה סיוט? מה הבעיה לחבר את שניהם לשקע?

          בגלל שהשנאי לא נמצא בצמוד לשקע, אני מושך חוטים עד לשנאי בתוך הארון דרך חורים וכדו'.

          משה מיארהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aiib

            @משה-מיארה כתב:

            @aiib כתב:

            זה המדבקה של המקפיא:

            המקפיא צורך בין 180W ל215W בערך שזה כלום אתה יכול לשים בעיקרון 10 כאלה על אותו שקע.

            @aiib כתב:

            אני מחבר לחוטים 2.5 האלו גם שקע של מקפיא וגם שנאי של סרט לד 2.5 מטר
            לשניהם עכשיו אני צריך לשרשר חוט של 2.5 ?? (סיוט!) השנאי והלד יעמדו ב16A?

            זה שאלה אחרת האם מותר חוקית לשרשר חוט דק יותר,

            חוקית פחות מעניין אותי... השאלה היא אם זה מסוכן ובעייתי (הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

            רק לא הבנתי למה זה סיוט? מה הבעיה לחבר את שניהם לשקע?

            בגלל שהשנאי לא נמצא בצמוד לשקע, אני מושך חוטים עד לשנאי בתוך הארון דרך חורים וכדו'.

            משה מיארהמ מנותק
            משה מיארהמ מנותק
            משה מיארה
            בניה ושיפוצים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @aiib כתב:

            הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

            זה מה שהתכוונתי בזה

            אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

            @aiib כתב:

            חוקית פחות מעניין אותי

            אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
            רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

            A משה מיארהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • משה מיארהמ משה מיארה

              @aiib כתב:

              הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

              זה מה שהתכוונתי בזה

              אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

              @aiib כתב:

              חוקית פחות מעניין אותי

              אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
              רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @משה-מיארה כתב:

              @aiib כתב:

              הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

              זה מה שהתכוונתי בזה

              אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

              הוא כתב שאפילו אם אני לא שם דברים כבדים אלא שבמקרה תקלה של המקפיא לדוגמא המקפיא יתחיל למשוך 15A והחוטים לא יעמדו בעומס וישרפו אבל הפיוז לא יפול ואז תתרחש שריפה.
              יש מה לחשוש?

              @aiib כתב:

              חוקית פחות מעניין אותי

              אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
              רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

              שקע כח (2.5 זה לא בהכרח שקע כח?) לא מחוייב להיות שזה יציאה יחידה ישירה מהארון?

              moM משה מיארהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @משה-מיארה כתב:

                @aiib כתב:

                הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

                זה מה שהתכוונתי בזה

                אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

                הוא כתב שאפילו אם אני לא שם דברים כבדים אלא שבמקרה תקלה של המקפיא לדוגמא המקפיא יתחיל למשוך 15A והחוטים לא יעמדו בעומס וישרפו אבל הפיוז לא יפול ואז תתרחש שריפה.
                יש מה לחשוש?

                @aiib כתב:

                חוקית פחות מעניין אותי

                אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
                רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

                שקע כח (2.5 זה לא בהכרח שקע כח?) לא מחוייב להיות שזה יציאה יחידה ישירה מהארון?

                moM מנותק
                moM מנותק
                mo
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @aiib שקע כח יש לו 2.5 אבל גם שקעי שרות לפעמים עושים 2.5
                לגבי לחשוש תמיד יכול להיות תקלות ושרפות תקלות של עומס יתר במכשיר יכול לקרות
                אבל יש חוק בחוק החשמל שמותר לרדת לעובי 1.5 אם זה לתאורה אז יכול להיות שלשנאי זה טוב

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A aiib

                  @משה-מיארה כתב:

                  @aiib כתב:

                  הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

                  זה מה שהתכוונתי בזה

                  אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

                  הוא כתב שאפילו אם אני לא שם דברים כבדים אלא שבמקרה תקלה של המקפיא לדוגמא המקפיא יתחיל למשוך 15A והחוטים לא יעמדו בעומס וישרפו אבל הפיוז לא יפול ואז תתרחש שריפה.
                  יש מה לחשוש?

                  @aiib כתב:

                  חוקית פחות מעניין אותי

                  אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
                  רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

                  שקע כח (2.5 זה לא בהכרח שקע כח?) לא מחוייב להיות שזה יציאה יחידה ישירה מהארון?

                  משה מיארהמ מנותק
                  משה מיארהמ מנותק
                  משה מיארה
                  בניה ושיפוצים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @aiib כתב:

                  הוא כתב שאפילו אם אני לא שם דברים כבדים אלא שבמקרה תקלה של המקפיא לדוגמא המקפיא יתחיל למשוך 15A והחוטים לא יעמדו בעומס וישרפו אבל הפיוז לא יפול ואז תתרחש שריפה.
                  יש מה לחשוש?

                  לא יודע, זה נשמע לי תקלה רחוקה מידי עד כדי כך שיגיע לכזו צריכה.
                  אולי הטכנאים פה יגידו אם זה יכול להיות.

                  @aiib כתב:

                  שקע כח (2.5 זה לא בהכרח שקע כח?) לא מחוייב להיות שזה יציאה יחידה ישירה מהארון?

                  זה אמור להיות ככה, אבל אולי מישהו פעם פיצל ושם איזה שנאי בדרך...

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • משה מיארהמ משה מיארה

                    @aiib כתב:

                    האם המקפיא באמת צריך חוטים של 2.5 או שחוטים של 1.5 (מכבל ירוק?) זה די והותר?

                    זה שאלה בלי קשר להתחלה, אתה צריך לבדוק כמה וואט המקפיא ולפ"ז לחשב.

                    אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

                    יעקב ישראלי מנותק
                    יעקב ישראלי מנותק
                    יעקב ישראל
                    מנחה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל
                    #10

                    @משה-מיארה כתב:

                    אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

                    נו נו ... אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ? כי מסוכן זה לא. הפקק יקפוץ הרבה לפני שיקרה משהו לחוטים
                    @aiib מספיק 1.5

                    A moM 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • משה מיארהמ משה מיארה

                      @aiib כתב:

                      הוא כתב שאפילו אם אני לא שם דברים כבדים אלא שבמקרה תקלה של המקפיא לדוגמא המקפיא יתחיל למשוך 15A והחוטים לא יעמדו בעומס וישרפו אבל הפיוז לא יפול ואז תתרחש שריפה.
                      יש מה לחשוש?

                      לא יודע, זה נשמע לי תקלה רחוקה מידי עד כדי כך שיגיע לכזו צריכה.
                      אולי הטכנאים פה יגידו אם זה יכול להיות.

                      @aiib כתב:

                      שקע כח (2.5 זה לא בהכרח שקע כח?) לא מחוייב להיות שזה יציאה יחידה ישירה מהארון?

                      זה אמור להיות ככה, אבל אולי מישהו פעם פיצל ושם איזה שנאי בדרך...

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @משה-מיארה כתב:

                      זה אמור להיות ככה, אבל אולי מישהו פעם פיצל ושם איזה שנאי בדרך...

                      אני לא...
                      והקבלן היה אמור לעשות לפי התקן...
                      אבדוק לייתר בטחון...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                        @משה-מיארה כתב:

                        אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

                        נו נו ... אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ? כי מסוכן זה לא. הפקק יקפוץ הרבה לפני שיקרה משהו לחוטים
                        @aiib מספיק 1.5

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @יעקב-ישראל כתב:

                        אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ?

                        עבר כבר.
                        וכפי שראיתי הבדיקה שלהם בכלל לא יורדת לרזולוציה כזו...
                        בדיחה של בדיקה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                          @משה-מיארה כתב:

                          אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

                          נו נו ... אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ? כי מסוכן זה לא. הפקק יקפוץ הרבה לפני שיקרה משהו לחוטים
                          @aiib מספיק 1.5

                          moM מנותק
                          moM מנותק
                          mo
                          כתב נערך לאחרונה על ידי mo
                          #13

                          @יעקב-ישראל כתב:

                          נו נו ... אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ? כי מסוכן זה לא. הפקק יקפוץ הרבה לפני שיקרה משהו לחוטים
                          @aiib מספיק 1.5

                          אחר דברים ברורים כאלה לפחות יוצא מזה שלנו החשמלאים מגיע אחרי זה עבודה טובה
                          של להחליף קווים חדשים בגלל שנשרף חוטים בתוך הקיר
                          להחליף לוחות חשמל אחרי שרפה
                          ועוד הרבה דברים טובים

                          A יעקב ישראלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • moM mo

                            @aiib שקע כח יש לו 2.5 אבל גם שקעי שרות לפעמים עושים 2.5
                            לגבי לחשוש תמיד יכול להיות תקלות ושרפות תקלות של עומס יתר במכשיר יכול לקרות
                            אבל יש חוק בחוק החשמל שמותר לרדת לעובי 1.5 אם זה לתאורה אז יכול להיות שלשנאי זה טוב

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @mo כתב:

                            אבל גם שקעי שרות לפעמים עושים 2.5

                            אני עכשיו רואה שיש בתוך השקע 6 חוטים... מה שאומר שזה לא שקע כח ...

                            @משה-מיארה @יעקב-ישראל התשובה משתנית?
                            למקפיא עצמו שמתי חוטי 2.5 אבל לשנאי 1.5 (משיכה מהשקע ניסקו עצמו)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • משה מיארהמ משה מיארה

                              @aiib כתב:

                              הצ'אט טוען משהו שאם תהיה צריכת ייתר בעייתית הפחת יפול רק ב16A והחוטים הדקים לא יעמדו בעומס)

                              זה מה שהתכוונתי בזה

                              אבל אם יש לך חוט 2.5 אסור לשרשר ממנו 1.5. (המאמ"ת שלו אמור להיות 16A וחוט 1.5 לא עומד בכזה כוח)

                              @aiib כתב:

                              חוקית פחות מעניין אותי

                              אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
                              רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

                              משה מיארהמ מנותק
                              משה מיארהמ מנותק
                              משה מיארה
                              בניה ושיפוצים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי משה מיארה
                              #15

                              משה-מיארה כתב:

                              אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
                              רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

                              החשבון הוא אותו חשבון רק הוא מתפצל ליותר שקעים

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • moM mo

                                @יעקב-ישראל כתב:

                                נו נו ... אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ? כי מסוכן זה לא. הפקק יקפוץ הרבה לפני שיקרה משהו לחוטים
                                @aiib מספיק 1.5

                                אחר דברים ברורים כאלה לפחות יוצא מזה שלנו החשמלאים מגיע אחרי זה עבודה טובה
                                של להחליף קווים חדשים בגלל שנשרף חוטים בתוך הקיר
                                להחליף לוחות חשמל אחרי שרפה
                                ועוד הרבה דברים טובים

                                A מנותק
                                A מנותק
                                aiib
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @mo כתב:

                                @יעקב-ישראל כתב:

                                נו נו ... אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ? כי מסוכן זה לא. הפקק יקפוץ הרבה לפני שיקרה משהו לחוטים
                                @aiib מספיק 1.5

                                אחר דברים ברורים כאלה לפחות יוצא מזה שלנו החשמלאים מגיע אחרי זה עבודה טובה
                                של להחליף קווים חדשים בגלל שנשרף חוטים בתוך הקיר
                                להחליף לוחות חשמל אחרי שרפה
                                ועוד הרבה דברים טובים

                                לא הבנתי, חשבתי שאתה אומר שזה בסדר...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • משה מיארהמ משה מיארה

                                  משה-מיארה כתב:

                                  אם לא תשים דברים כבדים על השקע וזה לא יגיע קרוב למגבלות שלו אז אין בעיה,
                                  רק אתה צריך להיות בטוח שזה היציאה היחידה שלו

                                  החשבון הוא אותו חשבון רק הוא מתפצל ליותר שקעים

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @משה-מיארה כתב:

                                  החשבון הוא אותו חשבון רק הוא מתפצל ליותר שקעים

                                  שנאי של 3 מטר יגיע מקסימום ל45W
                                  זה זניח, לא?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה מיארהמ מנותק
                                    משה מיארהמ מנותק
                                    משה מיארה
                                    בניה ושיפוצים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    כן, זה כלום.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • moM mo

                                      @יעקב-ישראל כתב:

                                      נו נו ... אתה הולך לעבור בדיקה של ח"ח ? כי מסוכן זה לא. הפקק יקפוץ הרבה לפני שיקרה משהו לחוטים
                                      @aiib מספיק 1.5

                                      אחר דברים ברורים כאלה לפחות יוצא מזה שלנו החשמלאים מגיע אחרי זה עבודה טובה
                                      של להחליף קווים חדשים בגלל שנשרף חוטים בתוך הקיר
                                      להחליף לוחות חשמל אחרי שרפה
                                      ועוד הרבה דברים טובים

                                      יעקב ישראלי מנותק
                                      יעקב ישראלי מנותק
                                      יעקב ישראל
                                      מנחה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל
                                      #19

                                      @mo כל עוד לא מדובר באורכים מטורפים (מדובר בדירה קלאסית)
                                      אני מוכן לשים על זה כסף
                                      תבדוק אותי
                                      קח מפסק של 16 תחבר לו חוט 1.5 תחבר תנור וקומקום ותראה איך הפקק קופץ יפה והחוט שלם
                                      אני הייתי שם תקן בבסיס אבל אם הוא צריך להאריך עבור שנאי למה להלחיץ סתם

                                      moM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                                        @mo כל עוד לא מדובר באורכים מטורפים (מדובר בדירה קלאסית)
                                        אני מוכן לשים על זה כסף
                                        תבדוק אותי
                                        קח מפסק של 16 תחבר לו חוט 1.5 תחבר תנור וקומקום ותראה איך הפקק קופץ יפה והחוט שלם
                                        אני הייתי שם תקן בבסיס אבל אם הוא צריך להאריך עבור שנאי למה להלחיץ סתם

                                        moM מנותק
                                        moM מנותק
                                        mo
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי mo
                                        #20

                                        @יעקב-ישראל תנור וקומקום זה בערך 14 אמפר אז לא יקפוץ ותשתמש בו הרבה פעמים ישרף וישרף
                                        בגלל זה אמרתי לתאורה לא בעיה וזה חוקי לכאורה
                                        אבל בהתחלה כתב אם למקפיא מספיק 1.5 זה אומר שמוציא מאז 16 שקע שיש חוטים 1.5
                                        עוד כמה חודשים ישים משהו כבד שם במקום המקפיא שצורך 16 אמפר תנור פלוס מיבש
                                        למשך זמן ממושך ויכול לישרף חוטים ואם אף פעם לא ראית את זה אני בתור עוזר חשמלאי כרגע
                                        ראיתי כמה פעמים

                                        A יעקב ישראלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • moM mo

                                          @יעקב-ישראל תנור וקומקום זה בערך 14 אמפר אז לא יקפוץ ותשתמש בו הרבה פעמים ישרף וישרף
                                          בגלל זה אמרתי לתאורה לא בעיה וזה חוקי לכאורה
                                          אבל בהתחלה כתב אם למקפיא מספיק 1.5 זה אומר שמוציא מאז 16 שקע שיש חוטים 1.5
                                          עוד כמה חודשים ישים משהו כבד שם במקום המקפיא שצורך 16 אמפר תנור פלוס מיבש
                                          למשך זמן ממושך ויכול לישרף חוטים ואם אף פעם לא ראית את זה אני בתור עוזר חשמלאי כרגע
                                          ראיתי כמה פעמים

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          aiib
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @mo בדקתי, הקו הזה שולט על המקפיא +שנאי שאני רוצה לחבר אליו בנוסף לשקע כפול שנמצא בתוך ארון שמתחבר אליו מיקסר וטוסטר ומטען לפאלפון.
                                          לא נראה לי שיכול להיות שיהיה במקביל. אבל נלך לחומרה...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • תגיות
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים