דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • משתמשים
כיווץ
logo
  1. דף הבית
  2. תחזוקת הבית
  3. תיקון סגירה של דלת מרפסת
התוכן בפורום נכתב ע"י המשתמשים ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי.
כל פעולה שתבוצע על סמך הנכתב כאן היא באחריות המשתמש בלבד ויש להפעיל תמיד שיקול דעת.
⚠️ שימו לב! על פי חוק - בעבודות חשמל וגז חובה להיעזר בבעל מקצוע מוסמך.

תיקון סגירה של דלת מרפסת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תחזוקת הבית
9 פוסטים 2 כותבים 90 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יהודה 2
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    החלק הזה שנמצא בצד של המרפסת כל הזמן נופל. יכול בגלל שיש פה שבר ?
    IMG_3380.JPG
    בנוסף גם בצד של הבית לא מחובר למקומו והבורג המקורי לא נתפס וכל הזמן יוצא (הסתכלתי בפנים ולא ראיתי על מה זה נתפס בכלל)
    IMG_3381.JPG
    עוד שאלה
    הנעילה הזו לא עומדת במקום, בהסתכלות ראיתי שאין שם בורג של מפתח אלם (כמו בחור התחתון ששם יש)
    האם מוכרים כאלו ברגים בנפרד ?
    IMG_3383.JPG

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יהודה 2

      החלק הזה שנמצא בצד של המרפסת כל הזמן נופל. יכול בגלל שיש פה שבר ?
      IMG_3380.JPG
      בנוסף גם בצד של הבית לא מחובר למקומו והבורג המקורי לא נתפס וכל הזמן יוצא (הסתכלתי בפנים ולא ראיתי על מה זה נתפס בכלל)
      IMG_3381.JPG
      עוד שאלה
      הנעילה הזו לא עומדת במקום, בהסתכלות ראיתי שאין שם בורג של מפתח אלם (כמו בחור התחתון ששם יש)
      האם מוכרים כאלו ברגים בנפרד ?
      IMG_3383.JPG

      י מנותק
      י מנותק
      יהודה 2
      כתב נערך לאחרונה על ידי יהודה 2
      #2

      יהודה-2 כתב:

      האם מוכרים כאלו ברגים בנפרד ?
      IMG_3383.JPG

      עדכון
      הבעיות הראשונות נפתרו בזה שקניתי חדש
      אבל קיבלתי מחנות אלומיניום בורג אלם הבעיה שניסיתי להכניס אותו לחור המצולם והוא לא נכנס ובשלב מסוים נתקע וניסיתי לסובב את המפתח אלם והוא מסתובב על ריק
      האם זה אומר שהבורג השתפשף ?
      אני רוצה לקבע אותו בגובה המתאים (כרגע הוא נופל למטה) ולא מצליח
      מה עושים ?

      משה מיארהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יהודה 2

        יהודה-2 כתב:

        האם מוכרים כאלו ברגים בנפרד ?
        IMG_3383.JPG

        עדכון
        הבעיות הראשונות נפתרו בזה שקניתי חדש
        אבל קיבלתי מחנות אלומיניום בורג אלם הבעיה שניסיתי להכניס אותו לחור המצולם והוא לא נכנס ובשלב מסוים נתקע וניסיתי לסובב את המפתח אלם והוא מסתובב על ריק
        האם זה אומר שהבורג השתפשף ?
        אני רוצה לקבע אותו בגובה המתאים (כרגע הוא נופל למטה) ולא מצליח
        מה עושים ?

        משה מיארהמ מנותק
        משה מיארהמ מנותק
        משה מיארה
        בניה ושיפוצים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יהודה-2 כתב:

        אני רוצה לקבע אותו בגובה המתאים (כרגע הוא נופל למטה) ולא מצליח
        מה עושים ?

        אם הוא לא מסתובב כנראה הוא שחוק, בכל אופן זה גם ניתן להחלפה בכמה שקלים.

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה מיארהמ משה מיארה

          @יהודה-2 כתב:

          אני רוצה לקבע אותו בגובה המתאים (כרגע הוא נופל למטה) ולא מצליח
          מה עושים ?

          אם הוא לא מסתובב כנראה הוא שחוק, בכל אופן זה גם ניתן להחלפה בכמה שקלים.

          י מנותק
          י מנותק
          יהודה 2
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @משה-מיארה כתב:

          @יהודה-2 כתב:

          אני רוצה לקבע אותו בגובה המתאים (כרגע הוא נופל למטה) ולא מצליח
          מה עושים ?

          אם הוא לא מסתובב כנראה הוא שחוק, בכל אופן זה גם ניתן להחלפה בכמה שקלים.

          את מה להחליף ? את הבורג או התושבת ברזל ?
          ניתן לקנות את זה בכל טמבור או שהם לא מתעסקים עם כאלה ברגים ?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • משה מיארהמ מנותק
            משה מיארהמ מנותק
            משה מיארה
            בניה ושיפוצים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            את התושבת

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה מיארהמ משה מיארה

              את התושבת

              י מנותק
              י מנותק
              יהודה 2
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @משה-מיארה כתב:

              את התושבת

              אבל אני לא יכול להוציא, זה מתחת הברזל שם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משה מיארהמ מנותק
                משה מיארהמ מנותק
                משה מיארה
                בניה ושיפוצים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                נכון, זה אמור לצאת קצת בלחץ, אתה מעקם בעדינות לאחד הצדדים את תושבת ושולף, אותו דבר בהתקנה רק הפוך.
                אבל שני הברגים צריכים להיות פתוחים לגמרי.

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • משה מיארהמ משה מיארה

                  נכון, זה אמור לצאת קצת בלחץ, אתה מעקם בעדינות לאחד הצדדים את תושבת ושולף, אותו דבר בהתקנה רק הפוך.
                  אבל שני הברגים צריכים להיות פתוחים לגמרי.

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יהודה 2
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @משה-מיארה כתב:

                  נכון, זה אמור לצאת קצת בלחץ, אתה מעקם בעדינות לאחד הצדדים את תושבת ושולף, אותו דבר בהתקנה רק הפוך.
                  אבל שני הברגים צריכים להיות פתוחים לגמרי.

                  אולי רק הבורג הזה השתפשף ?

                  משה מיארהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יהודה 2

                    @משה-מיארה כתב:

                    נכון, זה אמור לצאת קצת בלחץ, אתה מעקם בעדינות לאחד הצדדים את תושבת ושולף, אותו דבר בהתקנה רק הפוך.
                    אבל שני הברגים צריכים להיות פתוחים לגמרי.

                    אולי רק הבורג הזה השתפשף ?

                    משה מיארהמ מנותק
                    משה מיארהמ מנותק
                    משה מיארה
                    בניה ושיפוצים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יהודה-2 כתב:

                    אולי רק הבורג הזה השתפשף ?

                    לא הבנתי..
                    אם אתה רוצה להוציא את הבורג ולהחליף לתושבת חדשה, אז תוציא..
                    (אם זה שחוק תיקח אלן קצת יתר גדול, תכניס בכוח ותפתח. אם לא עובד אז עם מברג פס ואם גם לא עובד תחורר את הבורג עם מקדח)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • פוסטים אחרונים
                    • תגיות
                    • פופולרי
                    • משתמשים