דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • משתמשים
כיווץ
logo
  1. דף הבית
  2. אינסטלציה - מערכות מים וביוב
  3. עזרה בתכנון כיור בחדר רחצה
התוכן בפורום נכתב ע"י המשתמשים ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי.
כל פעולה שתבוצע על סמך הנכתב כאן היא באחריות המשתמש בלבד ויש להפעיל תמיד שיקול דעת.
⚠️ שימו לב! על פי חוק - בעבודות חשמל וגז חובה להיעזר בבעל מקצוע מוסמך.

עזרה בתכנון כיור בחדר רחצה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אינסטלציה - מערכות מים וביוב
17 פוסטים 2 כותבים 48 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלע'ס גוטא אלע'ס גוט

    @aiib אני ממליץ לך להשתמש אם צינור שחור וזוויות 90 לקיפול וזווית T לפיצול

    A מנותק
    A מנותק
    aiib
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @אלע-ס-גוט כתב:

    @aiib אני ממליץ לך להשתמש אם צינור שחור וזוויות 90 לקיפול וזווית T לפיצול

    אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
    אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.

    זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...

    אלע'ס גוטא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A aiib

      @אלע-ס-גוט כתב:

      @aiib אני ממליץ לך להשתמש אם צינור שחור וזוויות 90 לקיפול וזווית T לפיצול

      אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
      אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.

      זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...

      אלע'ס גוטא מנותק
      אלע'ס גוטא מנותק
      אלע'ס גוט
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @aiib כתב:

      אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
      אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.

      אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון

      @aiib כתב:

      זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...

      ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)

      צבי דב אלעס גוט

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלע'ס גוטא אלע'ס גוט

        @aiib כתב:

        אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
        אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.

        אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון

        @aiib כתב:

        זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...

        ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @אלע-ס-גוט כתב:

        @aiib כתב:

        אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
        אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.

        אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון

        ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...

        @aiib כתב:

        זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...

        ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)

        עלות... כל חיבור נוסף מועד לפורענות... (ויהיה קשה לטיפול בגלל המיקום)

        אלע'ס גוטא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @אלע-ס-גוט כתב:

          @aiib כתב:

          אני שוקל לעשות זווית 90 שהצינור יירד צמוד לקיר ואז יילך מתחת לארון לעבר הצד השני ושם אני יעשה ברז.
          אבל אני חושש שהוא לא מספיק גמיש כדי להיצמד לארון.

          אני המלצתי לך לעשות את בתוך הארון

          ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...

          @aiib כתב:

          זה גם יצריך 2 זוויות או אפילו 3 בשטח כ"כ קטן...

          ומה הבעיה? (גם אם זה מפחית את הלחץ לבידן זה מספיק)

          עלות... כל חיבור נוסף מועד לפורענות... (ויהיה קשה לטיפול בגלל המיקום)

          אלע'ס גוטא מנותק
          אלע'ס גוטא מנותק
          אלע'ס גוט
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @aiib כתב:

          ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...

          למה ש2 צינורות צמודים לדופן יתפסו את כל הארון?

          צבי דב אלעס גוט

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלע'ס גוטא אלע'ס גוט

            @aiib כתב:

            ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...

            למה ש2 צינורות צמודים לדופן יתפסו את כל הארון?

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @אלע-ס-גוט כתב:

            @aiib כתב:

            ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...

            למה ש2 צינורות צמודים לדופן יתפסו את כל הארון?

            להרגשתי יהיה מאד קשה להצמיד אותו לדופן בצורת ח' ולשמור עליו צמוד. אא"כ בשימוש של 3 זוויות 90.
            ואז זה יהיה ממש מכוער בתוך הארון... לכן חשבתי לעשות את זה מלמטה.

            אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.

            אלע'ס גוטא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @אלע-ס-גוט כתב:

              @aiib כתב:

              ואז הוא יתפוס לי את כל הארון...

              למה ש2 צינורות צמודים לדופן יתפסו את כל הארון?

              להרגשתי יהיה מאד קשה להצמיד אותו לדופן בצורת ח' ולשמור עליו צמוד. אא"כ בשימוש של 3 זוויות 90.
              ואז זה יהיה ממש מכוער בתוך הארון... לכן חשבתי לעשות את זה מלמטה.

              אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.

              אלע'ס גוטא מנותק
              אלע'ס גוטא מנותק
              אלע'ס גוט
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @aiib הארון פתוח או סגור

              @aiib כתב:

              אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.

              חשבתי גם בגלל הברז של הכיור

              צבי דב אלעס גוט

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלע'ס גוטא אלע'ס גוט

                @aiib הארון פתוח או סגור

                @aiib כתב:

                אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.

                חשבתי גם בגלל הברז של הכיור

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @אלע-ס-גוט כתב:

                @aiib הארון פתוח או סגור

                סגור.

                @aiib כתב:

                אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.

                חשבתי גם בגלל הברז של הכיור

                לברז עצמו אני יעשה אפשרות לחמים אבל זה כבר עולה למעלה ולא עובד לצד השני.

                אלע'ס גוטא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @אלע-ס-גוט כתב:

                  @aiib הארון פתוח או סגור

                  סגור.

                  @aiib כתב:

                  אגב, מספיק לי צינור אחד, לא נראה לי שאני יעשה מים חמים בבידן.

                  חשבתי גם בגלל הברז של הכיור

                  לברז עצמו אני יעשה אפשרות לחמים אבל זה כבר עולה למעלה ולא עובד לצד השני.

                  אלע'ס גוטא מנותק
                  אלע'ס גוטא מנותק
                  אלע'ס גוט
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @aiib כתב:

                  @אלע-ס-גוט כתב:

                  @aiib הארון פתוח או סגור

                  סגור.

                  אם זה סגור מה הבעיה שבתוך הארון הוא ממש מכוער
                  (אתה צודק שלהצמיד בקו 0 יהיה יותר קשה אבל לשמור עליו צמוד אפשר עם תופסן ייעודי (אפשר לראות אותו המון פעמים על צינורות מזגן))

                  צבי דב אלעס גוט

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אלע'ס גוטא אלע'ס גוט

                    @aiib כתב:

                    @אלע-ס-גוט כתב:

                    @aiib הארון פתוח או סגור

                    סגור.

                    אם זה סגור מה הבעיה שבתוך הארון הוא ממש מכוער
                    (אתה צודק שלהצמיד בקו 0 יהיה יותר קשה אבל לשמור עליו צמוד אפשר עם תופסן ייעודי (אפשר לראות אותו המון פעמים על צינורות מזגן))

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @אלע-ס-גוט כתב:

                    @aiib כתב:

                    @אלע-ס-גוט כתב:

                    @aiib הארון פתוח או סגור

                    סגור.

                    אם זה סגור מה הבעיה שבתוך הארון הוא ממש מכוער
                    (אתה צודק שלהצמיד בקו 0 יהיה יותר קשה אבל לשמור עליו צמוד אפשר עם תופסן ייעודי (אפשר לראות אותו המון פעמים על צינורות מזגן))

                    כי אני רוצה לשמור על הארון הזה שימושי.

                    אלע'ס גוטא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A aiib

                      @אלע-ס-גוט כתב:

                      @aiib כתב:

                      @אלע-ס-גוט כתב:

                      @aiib הארון פתוח או סגור

                      סגור.

                      אם זה סגור מה הבעיה שבתוך הארון הוא ממש מכוער
                      (אתה צודק שלהצמיד בקו 0 יהיה יותר קשה אבל לשמור עליו צמוד אפשר עם תופסן ייעודי (אפשר לראות אותו המון פעמים על צינורות מזגן))

                      כי אני רוצה לשמור על הארון הזה שימושי.

                      אלע'ס גוטא מנותק
                      אלע'ס גוטא מנותק
                      אלע'ס גוט
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @aiib גם אם הוא שימושי זה לא בעיה שהוא קצת פחות יפה מבתוכו ואתה יכול להצמיד את הצינור כמו שאמרתי לך לפני כן אבל נראה לי אני יעצור פה כי נראה שהפתרון שלי לא מתאים לך

                      צבי דב אלעס גוט

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • פוסטים אחרונים
                      • תגיות
                      • פופולרי
                      • משתמשים