דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • משתמשים
כיווץ
logo
  1. דף הבית
  2. אלקטרוניקה
  3. איך לאבחן/לתקן קומפרסור לניפוח צמיגים שהפסיק לעבוד

איך לאבחן/לתקן קומפרסור לניפוח צמיגים שהפסיק לעבוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אלקטרוניקה
9 פוסטים 6 כותבים 448 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מנותק
    A מנותק
    admin
    מנהלים
    כתב נערך לאחרונה על ידי admin
    #1

    שלום,
    יש לי קומפרסור שעבד תקין, שכב ברכב הרבה זמן ללא שימוש, כרגע הוא הפסיק לעבוד (=הצג הדיגיטלי לא נדלק ולחיצה על הכפתורים לא מפעילה כלום) בלי שידוע לי שעבר עליו אירוע טראומטי כלשהו.
    אני מנסה לאבחן מה הבעיה:
    חשבתי אולי הבעיה בכבל שמוליך אליו חשמל, אך הוא נראה חיצונית תקין לגמרי.
    איך אני יכול לבדוק את זה בצורה נכונה יותר? ניסיתי עם טסטר לבדוק את הכבלים שמתחברים לכניסת החשמל למכשיר (מסומן ב2) אבל לא היה חיווי שמגיע חשמל, אולי טסטר לא יודע לבדוק מתח נמוך?! או שזו הוכחה שהבעיה היא בכבל שמוביל את החשמל מהמצת למכשיר?
    ddb5e4bf-6f1d-4185-85e6-7b4425d0b112-image.png
    בקיצור, איך מתקדמים מכאן באבחון הבעיה?
    חוץ מזה, כל הכבלים בתוך המכשיר נראים תקינים ומחוברים.

    b5907fbf-4fc6-4f49-9c33-bbbfbd2292b4-image.png
    58b407bb-764f-406b-954e-d9688b40aab1-image.png
    0c07a3e8-2f4c-4217-b16d-1e7d35e15dd5-image.png
    9a1e5c84-f67f-42ca-af07-fc240be4c97c-image.png

    זמין ב [email protected]

    מיכאלושמ Z 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • A admin

      שלום,
      יש לי קומפרסור שעבד תקין, שכב ברכב הרבה זמן ללא שימוש, כרגע הוא הפסיק לעבוד (=הצג הדיגיטלי לא נדלק ולחיצה על הכפתורים לא מפעילה כלום) בלי שידוע לי שעבר עליו אירוע טראומטי כלשהו.
      אני מנסה לאבחן מה הבעיה:
      חשבתי אולי הבעיה בכבל שמוליך אליו חשמל, אך הוא נראה חיצונית תקין לגמרי.
      איך אני יכול לבדוק את זה בצורה נכונה יותר? ניסיתי עם טסטר לבדוק את הכבלים שמתחברים לכניסת החשמל למכשיר (מסומן ב2) אבל לא היה חיווי שמגיע חשמל, אולי טסטר לא יודע לבדוק מתח נמוך?! או שזו הוכחה שהבעיה היא בכבל שמוביל את החשמל מהמצת למכשיר?
      ddb5e4bf-6f1d-4185-85e6-7b4425d0b112-image.png
      בקיצור, איך מתקדמים מכאן באבחון הבעיה?
      חוץ מזה, כל הכבלים בתוך המכשיר נראים תקינים ומחוברים.

      b5907fbf-4fc6-4f49-9c33-bbbfbd2292b4-image.png
      58b407bb-764f-406b-954e-d9688b40aab1-image.png
      0c07a3e8-2f4c-4217-b16d-1e7d35e15dd5-image.png
      9a1e5c84-f67f-42ca-af07-fc240be4c97c-image.png

      מיכאלושמ מנותק
      מיכאלושמ מנותק
      מיכאלוש
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @admin
      אתה צריך לבדוק עם טסטר של רכב שמיועד לעבוד על 12 V או לחילופין עם רב מודד

      על כל דקה שאתה עצבני, אתה מאבד 60 שניות של אושר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אריאלא מנותק
        אריאלא מנותק
        אריאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        הראש חיבור למצת נראה שחסר לו השפיץ, שזה בעצם החיובי.

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • A admin

          שלום,
          יש לי קומפרסור שעבד תקין, שכב ברכב הרבה זמן ללא שימוש, כרגע הוא הפסיק לעבוד (=הצג הדיגיטלי לא נדלק ולחיצה על הכפתורים לא מפעילה כלום) בלי שידוע לי שעבר עליו אירוע טראומטי כלשהו.
          אני מנסה לאבחן מה הבעיה:
          חשבתי אולי הבעיה בכבל שמוליך אליו חשמל, אך הוא נראה חיצונית תקין לגמרי.
          איך אני יכול לבדוק את זה בצורה נכונה יותר? ניסיתי עם טסטר לבדוק את הכבלים שמתחברים לכניסת החשמל למכשיר (מסומן ב2) אבל לא היה חיווי שמגיע חשמל, אולי טסטר לא יודע לבדוק מתח נמוך?! או שזו הוכחה שהבעיה היא בכבל שמוביל את החשמל מהמצת למכשיר?
          ddb5e4bf-6f1d-4185-85e6-7b4425d0b112-image.png
          בקיצור, איך מתקדמים מכאן באבחון הבעיה?
          חוץ מזה, כל הכבלים בתוך המכשיר נראים תקינים ומחוברים.

          b5907fbf-4fc6-4f49-9c33-bbbfbd2292b4-image.png
          58b407bb-764f-406b-954e-d9688b40aab1-image.png
          0c07a3e8-2f4c-4217-b16d-1e7d35e15dd5-image.png
          9a1e5c84-f67f-42ca-af07-fc240be4c97c-image.png

          Z מנותק
          Z מנותק
          zvinisim
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @admin לפי התמונה של החשמל זה ראש של ספק רגיל.
          קח ספק 12V (תבדוק שהוא נכנס למקום {היכן שסימנת בתמונה מס' 1}) ותנסה להפעיל את הקומפרסור.

          לבדיקה אתה לא חייב לעבור דרך הרכב.
          מספיק לקחת ספק 12V של מוצר כלשהו עם ראש תואם (סטנדרטי) ואפשר לבדוק איתו.

          א יא תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • Z zvinisim

            @admin לפי התמונה של החשמל זה ראש של ספק רגיל.
            קח ספק 12V (תבדוק שהוא נכנס למקום {היכן שסימנת בתמונה מס' 1}) ותנסה להפעיל את הקומפרסור.

            לבדיקה אתה לא חייב לעבור דרך הרכב.
            מספיק לקחת ספק 12V של מוצר כלשהו עם ראש תואם (סטנדרטי) ואפשר לבדוק איתו.

            א יא מנותק
            א יא מנותק
            א י
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @zvinisim עם פניו זה נכון
            אבל לפעמים יש הבדלים כלשהם שאפי' שזה נראה תואם החיבור מעט שונה
            כך שבהחלט זה רעיון טוב לבדוק כמו שאמרת
            אבל על הצד שלא יעבוד זה לא מוחלט שהמכשיר תקול
            בכל אופן @admin אם תרצה אוכל להשאיל לך שנאי 12V דומה עם חיבור לחשמל הביתי כהצעת @zvinisim
            (אני גר מרכז ב"ב)

            A Z 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א יא א י

              @zvinisim עם פניו זה נכון
              אבל לפעמים יש הבדלים כלשהם שאפי' שזה נראה תואם החיבור מעט שונה
              כך שבהחלט זה רעיון טוב לבדוק כמו שאמרת
              אבל על הצד שלא יעבוד זה לא מוחלט שהמכשיר תקול
              בכל אופן @admin אם תרצה אוכל להשאיל לך שנאי 12V דומה עם חיבור לחשמל הביתי כהצעת @zvinisim
              (אני גר מרכז ב"ב)

              A מנותק
              A מנותק
              admin
              מנהלים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @א-י כתב באיך לאבחן/לתקן קומפרסור לניפוח צמיגים שהפסיק לעבוד:

              בכל אופן @admin אם תרצה אוכל להשאיל לך שנאי 12V דומה עם חיבור לחשמל הביתי כהצעת @zvinisim
              (אני גר מרכז ב"ב)

              אני לא מהאיזור, תודה בכל אופן

              זמין ב [email protected]

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א יא א י

                @zvinisim עם פניו זה נכון
                אבל לפעמים יש הבדלים כלשהם שאפי' שזה נראה תואם החיבור מעט שונה
                כך שבהחלט זה רעיון טוב לבדוק כמו שאמרת
                אבל על הצד שלא יעבוד זה לא מוחלט שהמכשיר תקול
                בכל אופן @admin אם תרצה אוכל להשאיל לך שנאי 12V דומה עם חיבור לחשמל הביתי כהצעת @zvinisim
                (אני גר מרכז ב"ב)

                Z מנותק
                Z מנותק
                zvinisim
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @א-י כתב באיך לאבחן/לתקן קומפרסור לניפוח צמיגים שהפסיק לעבוד:

                @zvinisim עם פניו זה נכון
                אבל לפעמים יש הבדלים כלשהם שאפי' שזה נראה תואם החיבור מעט שונה
                כך שבהחלט זה רעיון טוב לבדוק כמו שאמרת

                מתח זה מתח ולא משנה איך אתה מספק אותו.
                בקשר לראש זה בד"כ הראשים הסטנדרטיים. אם אין ספק עם ראש מאתרים תמיד אפשר באופן זמני ליצור חיבור העיקר שיהי בוודאות מתח.

                בדיקה שניה זה בדיקה ויזואלית.
                אם המכשיר "שכב" ברכב הרבה זמן יכול להיות גם שהבוכנה נתפסה (מצ"ב התמונה עם חץ שמראה מה לסובב)
                מה שצריך לעשות זה לנסות לסובב בעדינות את הבוכנה ולראות שהיא מסתובבת ומשוחררת ואז לנסות עם המתח.
                במידה והבוכנה משוחררת ומגיע מתח אז לבדוק שהמפסק והמנוע תקינים.

                ללא שם.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אריאלא אריאל

                  הראש חיבור למצת נראה שחסר לו השפיץ, שזה בעצם החיובי.

                  A מנותק
                  A מנותק
                  admin
                  מנהלים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אריאל כתב באיך לאבחן/לתקן קומפרסור לניפוח צמיגים שהפסיק לעבוד:

                  הראש חיבור למצת נראה שחסר לו השפיץ, שזה בעצם החיובי.

                  צדקת!. מתברר שזו הייתה הבעיה.

                  בינתיים איכשהו הלחמתי חוט נחושת וזה עובד מעולה..
                  אבל מניח שזה לא הכי חזק, אז אם יש למישהו רעיון טוב יותר, אשמח לשמוע..
                  c14fdffc-a177-45dc-b033-29a42a378b96-image.png

                  זמין ב [email protected]

                  2 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A admin

                    @אריאל כתב באיך לאבחן/לתקן קומפרסור לניפוח צמיגים שהפסיק לעבוד:

                    הראש חיבור למצת נראה שחסר לו השפיץ, שזה בעצם החיובי.

                    צדקת!. מתברר שזו הייתה הבעיה.

                    בינתיים איכשהו הלחמתי חוט נחושת וזה עובד מעולה..
                    אבל מניח שזה לא הכי חזק, אז אם יש למישהו רעיון טוב יותר, אשמח לשמוע..
                    c14fdffc-a177-45dc-b033-29a42a378b96-image.png

                    2 מנותק
                    2 מנותק
                    2 ידיים שמאליות
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @admin אפשר לקנות את החיבור בין הקומפרסור למצת
                    הנה התוצאות של חיפוש התמונה שהעלית - באלי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • פוסטים אחרונים
                    • תגיות
                    • פופולרי
                    • משתמשים